Tunnisteet

lauantai 20. lokakuuta 2012

Unohtunut välipala

Tänä lauantaina on kyllä hajamielisyyttä ilmassa. Suunnittelin, että söisin välipalan yhden aikoihin, mutta havahduin kahdelta siihen, että olin auttamattomasti suunnitelmistani myöhässä. Nyt harkitsen laittavani puhelimeeni nälkäherätyksen aina 15min ennen kuin tarkoitukseni olisi syödä... Tällöin iltapala ei menisi niinkään myöhään kuin 23.

Itselläni on aina ollut sellainen maha joka ei pahemmin nälkää tunne. Pystyisin aivan hyvin elämään päivän pussilla nuudeleita ja kahdella banaanilla. Näin ei kuitenkaan koskaan tule tapahtumaan sillä olen järki-ihminen siinä mielessä, että olen opetellut katsomaan nälkäni ajankohdan kellosta (tai ainakin pyrin tähän). Muut kyllä huomaavat vähenevät energiavarani siitä kun pinna alkaa kiristymään ja äkäpussi astuu kuvioihin mukaan. Avopuolisoni tuossa jo naureskelikin, että hän on enemmän kuin tyytyväinen sillä nyt kun olen kokoajan syömässä, ei kiukun puuskia kerkiä tulla. Lisäksi olen aikamoinen herkkusuu, joten nyt siis opetellaan samalla myös itsehillintää. Yllättävää kyllä ei makeanhimoa ole tullut vielä (sellaisessa mittakaavassa kuin se normaalisti tulisi).

Mutta tänään siis myöhäisenä välipalana
• murskattuja puolukoita
• rahkaa
• muutama cashew-pähkinä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti